^^JOM SINGGAH^^

JOM SINGGAH on Facebook

Feb 22, 2012

Lekanya Aku Ya Allah

Aku ibarat pelangi petang ditelan senja
Malapnya aku tiada bermakna...
Tapi aku terus mencari baki bahagia yang tercicir dikala suka
Supaya tidak ku sunyi diwaktu duka...
Aku terus bertanya
Dimana?? dimana???
Dimana sisa cinta aku
Cinta aku pada dia yang kuasa

Cinta peneman di saat senang dan susah
Baru kusedar cinta tu sudah lama pergi
Aku leka dalam mengejar cinta dunia
Sehingga aku lupa pada pencipta
Lupa pada cinta hakiki

Ya Allah lekakah aku Ya Allah
Adakah peluang utk ku lagi ya pencipta
Peluang utk aku kutip sisa bahagia
Aku terlalu rindu akan bisikan-Mu
Bisikan kebenaran dalam setiap saat kehidupan


- Artikel iluvislam.com

credit TintaPEna 

Penawar Alergic

 Diabetis / Supplemen untuk pesakit kencing manis

Untuk Bakal Pengantin / Raja Sehari - Kecantikan itu bermula dari dalam.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...