^^JOM SINGGAH^^

JOM SINGGAH on Facebook

Jan 25, 2012

Dalam ingatan selama-lamanya..




ALLAHYARHAM MOHD NAZIR B. ZAKARIA
01SEPT1951 - 13OCT2011

Hari ini hamper 105 hari, abah dah meninggalkan kami sekeluarga. Semoga kami semua terus tabah untuk mengharungi hari-hari yang mendatang. Semoga abah ditempatkan dalam golongan yang beramal soleh. Kami hanya mampu mendoakan kesejahteraan nya disana.. Semoga Abah tenang disana.. dan mendapat tempat disisi umat Nabi Muhammad S.A.W yang lain. 

Bila abah sudah tiada lagi, semua nya tinggal dalam kenangan. 

Setiap kali solat, aku menitiskan air mata, sedih, pilu bila mengenangkan arwah abah yang telah pergi buat selama-lamanya. Kami yang hidup ini, kehidupan seharian tetap perlu diteruskan. Kami redha dengan apa yang telah ditentu oleh Mu Ya ALLAH. Semoga kami semua terus tabah dalam menghadapi liku-liku kehidupan. Pada Mu jua kami bergantung, pada Mu jua kami kembali Ya ALLAH.

Ya Allah, engkau berkatilah hidup kami sekeluarga. Lindungilah ibu dan adik beradikku yang lain dari sebarang perbuatan manusia yang suka menganiaya, hasad dengki dan pelbaga. Kami redha dengan apa yang telah tetapkan oleh Mu Ya Allah.

Abah, kami sangat merinduimu. Semoga arwah abah tenang berada di alam yang lain dan berada dalam golongan beramal soleh. AMIN

Semoga Ibu ku tabah untuk menghadapi apa jua rintangan dan dugaan yang mendatang seorang diri tanpa arwah disisi nya lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...